Cigacice, 6 luty 2018 r.Polacy chcą inwestować w ocieplenie domu Ponad 37 proc. Polaków, decydując się na budowę domu, zainwestowałaby w dodatkowe docieplenie ścian i poddaszy – tak wskazują wyniki badania przeprowadzoneg
Ogrzewacz sam planuje produkcję ciepłej wody Na rynku dostępny jest ogrzewacz wody z cyfrowym sterowaniem, o średniej pojemności, który przeznaczony jest do większości gospodarstw domowych. Zbiera i analizuje dane, dzięki cze
Coraz więcej osób wybiera tzw. pracę zdalną. Zostając w domu oszczędzamy czas i pieniądze, które w dużej mierze pochłania dojazd do firmy. Wraz z Olgą Koźlik, ekspertem ds. wyposażenia wnętrz z firmy Moll, podpowiadamy ja
Łódź, 22 października 2020 r.Informacja prasowaCzy do Polski dotrze „fala renowacji”?Komisja Europejska opublikowała Renovation Wave StrategyPostępujące zmiany klimatu i działania wpływające na degradację środowiska
Dlaczego warto budować z keramzytu?Za nazwą keramzyt kryje się materiał budowlany o interesujących właściwościach. Na tyle ciekawych, że zdobył ogromną popularność i utrwalił swoją pozycję w krajach skandynawskich. Zdo
Łódź, 24 września 2020 r.Informacja prasowaATLAS GEOFLEX EXPRESS.Przyczepność i wytrzymałość osiągnięta w błyskawicznym tempieNowy produkt ATLASA, GEOFLEX EXPRESS, umożliwia wejście na płytki oraz fugowanie już po d
Lustra – Biżuteria dla Twojego DomuAutorem artykułu jest Urszula KowalczukPrzedmioty szlachetne, wysokiej jakości, często wykonane w jednym egzemplarzu na indywidualne zamówienie mają niezwykłą moc i…wartość. A
Wygoda kontra przestrzeń, czyli jak urządzić toaletęSamodzielna toaleta to korzystne rozwiązanie w sytuacji, gdy chcemy wyeliminować uciążliwe kłótnie domowników o dostęp do łazienki. O czym pamiętać na etapie projektu,
Styl francuski w pokoju dziecięcymStylizowane meble, które nawiązują do szykownego stylu francuskiego, z dodatkami w delikatnych odcieniach pudrowego różu, błękitu i brązu, można kupić także do pokoju dziecięcego. Podczas
Armatura Kraków, jeden z najważniejszych polskich producentów armatury, przechodzi rebranding. Z okazji 95-lecia marki poszerzono asortyment i opracowano nowe logo, pokazujące, że firma odważnie patrzy w przyszłość, nie odcina